مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
سه شنبه ۱۵ آبان
جوانی شعری از علی رهنما(نوثمر)
از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۱۱ شماره ثبت ۸۹۷۱۶
بازدید : ۲۹۱۴۸ | نظرات : ۲۶
دفاتر شعر علی رهنما(نوثمر)
آخرین اشعار ناب علی رهنما(نوثمر)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
تو را دیدم دلم دیگر جوان شد
گذر کردم ز کویت دیده،تر شد
مرا دادی نجات از غصه و غم
خزانِ زندگانی با تو بَر شد
تسلی بخش! جان و دیده ام را
که چشمانت چراغِ راهِ من شد
زعطر گیسو و جانِ تو ای دوست
تنِ بیمارِ من یکباره فَر شد
قسم خوردم بمانم با تو عمری
چرا سوگند من اینگونه سَر شد
ز نورِ رویِ زیبایِ تو ای دوست
دل و جانم همه از نو نظر شد
لبِ لعلت مرا باخود کجا برد
نمیدانم چرا عمرم گذر شد
گلِ اندامِ تو در باغِ روحم
دوباره ریشه زد؛ کارِ دگر شد
بگو ای "نوثمر" با خود شب و روز
بهاری آمد و سرما به سر شد
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.