#شعر_تک
هرچه دارم، نذر یک لبخند تو.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
فرصت محرم شدن با خویش نیست.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
می دوم شاید فرار از خود کنم.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
زندگی، افسانه ای کوتاه بود.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
روزگار با تو بودن، یاد باد!
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
کاش قدری تو مهربان بودی.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
چشم های تو، مهر و ماه من اند.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
بی تو، شعری بدون احساس ام.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
و خداوند، خالق عشق است.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
تا تو هستی، نَفَس - نَفَس غزل ام.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
نامت آری، دوای هر درد است.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
به نگاهت قسم! ببین ما را.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
خنده های تو، بهترین غزل اند.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
عاشورا تسلیت
عزاداری ها قبول