شنبه ۳ آذر
خیمهگاه عشق شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۲:۲۶ شماره ثبت ۸۹۳۶۲
بازدید : ۴۰۷ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
سالهاست
روز و شبهای غریبانهای، گذراندهام
روزهایی در حسرت وصال
شبهایی در آتش فراق
تو هفتاد و دوتن شبگار منی
تو عطش جاودان روزگار منی
خیمهگاه عشقت در دلم برپاست
بیحریق
یاد و یادگارت در سرم برجاست
بیغریق
و نامت...
هزاروچهارصد سال ماناست
بیدریغ...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد آنچه زیباییست تقدیم روزگارتان | |
|
درودا بزرگ استاد شادی بیکران از آنتان | |
|
درودا بازی زندگیتان زیبا و بر وفق مراد | |
|
درودا سپاس بانوی قلم زیبا روزگار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سرشار از احساس
دستمریزاد