جمعه ۲ آذر
عالیجناب شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۸۹۲۸۳
بازدید : ۶۶۸ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
گفت در شعر و غزل آخر شدی عالیجناب
این عناوین بی تو می باشد حبابِ روی آب
.
کــوه هـم باشی و در اوجِ غـرور امـا بدان
می نشینی صبـحدم در انتـظــارِ آفتــاب
.
رستـم و سهراب هر یک فـاتح میدان شود
آخـرِ این داستـان خوشحـال شـد افراسیاب
.
هر چه سربازان تلاش و جانفشانی می کنند
ثبـت خــواهد شد بنــامِ پـادشـاهی کامیـاب
.
از پریشـانی گیـسوی تـو در آغـــوشِ باد
منقلب شـد جـایگـاهِ کافـر و اهـلِ کتاب
.
مـا بـرای تـو غــزل گفتیـم و بعــداً دیــگری
در جـوارِ بوسـه هایت می بَرَد اَجر و ثواب!
.
بـا وجـود اینکـه از چشمـانِ تـو افتـاده ایم
عاشقانه دوستت داریم بی حد و حساب...
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در بی وفایی سیم تنان