شنبه ۳ آذر
حجم غمگین شعری از اکبرامرایی
از دفتر ستاره ی خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۵۶ شماره ثبت ۸۹۲۶۹
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب اکبرامرایی
|
از من سه چهار کیلو استخوان
دفتر شعری
وخاطراتی بی وزن
که روی شانه ی هیچکسی
سنگینی نمی کنند
بجا می ماند
من میروم
ولباس هایم از حجم غمگینم
رها میشوند
می روند در باد
مترسکی می شوند
برای پرستوهای عاشق
که از مزرعه ی آسمان
ستاره می چینند.
اکبرامرایی تابستان1399
|
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاس از همراهی پرمهرتان | |
|
درود استاد عزیز سپاس از همراهی پر مهرتان | |
|
سپاس بانو از همراهی پرمهرتان سپاس | |
|
درود شاعر گرانقدر همراهی پرمهرتان راسپاس | |
|
درود سپاس از همراهی پرمهرت | |
|
درود تشکر از نگاه گرمتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
همه همین گونه میرویم
دستمریزاد