يکشنبه ۴ آذر
خورشید یادتو شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۱ شماره ثبت ۸۹۲۴۲
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
خورشیدِ یادِ عشقِ تو پنهان نمی شود
آزردِگیِ من ز تو ، درمان نمی شود
غم ناک گشته ساحلُ طاقت ز کف برفت
دریا بدونِ رویِ تو طوفان نمی شود
امواجِ خاطراتِ خوشَش ضربه می زند
این صخره هایِ مهرِ تو ویران نمی شود!؟
بر پیشِ چشمِ سبزِ تو زانو زند بهار
چشمانِ آسمان ز چه باران نمی شود؟
یاقوتِ سرخِ ِ یار ، زند طعنه باده را
دیوانه می کند ، وَ پریشان نمی شود
رویایِ وصلِ یار رهایم نمی کند
بازی دَهد مرا ، و پشیمان نمی شود
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود بزرگمهر زنده باشیدزیبابود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد