مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
ساغر چشمانت شعری از ندا آزاد
از دفتر شعر ندانوشت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۰۳ شماره ثبت ۸۹۱۳۹
بازدید : ۳۱۳۰۴ | نظرات : ۱۷
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
وقتی افکارم
پریشان میشود در تو
وقتی شب ها تاریک تر میشوند
وقتی گل های خانه
از سوزِ سردِ بی مهری
پژمرده میشوند
وقتی لبخند،تنها قابی بر دیوار است
من تورا طلب میکنم
تا جرعه ای نوش کنم
از ساغر چشمانت
عجب شراب نابی دارد چشمان تو
اصل شیراز
در چشمان تو انگار شجریان میخواند
و کلهر کمانچه مینوازد
آخ
امان از چشمانت
مست میکند مرا
طوریکه از یاد میبرم نبودنت را...
نقدها و نظرات
سپاس از لطف همیشگی شما استاد
درود برشما سپاس از لطفتون بنده بدون هیچ کلاس آموزش دکلمه و با ضبط صوت تلفن همراه این دکلمه رو ضبط کردم خوشحالم که به دلتون نشسته بانو
سپاس از لطف و مهر همیشگی شما استاد
سپاس از مهرتان
همچنین جناب
خرم و سبز باشید
سپاس از مهرتان
مانا باشید
سپاس از لطف و محبت شما بزرگوار
خرم و سبز باشید🍀🍃
سپاس
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد