يکشنبه ۲۷ آبان
وفادار شعری از سعیداعظامی
از دفتر گلی درباغ نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۴۶ شماره ثبت ۸۹۱۱۴
بازدید : ۲۹۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سعیداعظامی
|
هر هفته ز پنج شنبه یاد کنید
روح رفتگان به خاک شاد کنید
روز مرگم اینگونه مست بخندید
مطربی ساز زند،شماشعربخوانید
دلم بر لب باغ و دستم آويز کنید
چون برگ خزان به رنگ پاییزکنید
می نه،ساقیان شما در دل خویش
شادی رفته به بادومیخانه به پیش
روز میمون گریه وزاري نه.بخندید
شیون وشروه نداریم.پس بخندید
هرکه امد به مهمانی من ،بخوابم?
بنشانید روی حصیری،بدهید آبم
همه هم شاد شوند،زاین جمله من
هر که خواند بیتی بامن اشعار من
روزمرگم همه گویند! اعظامی رفت
سعیدا، آن شاعر لودابی بخدا رفت
روز اخر همه را خوش از خنده کنید
گریه نه، دلشان راضی از بنده کنید
#سعیداعظامی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.