دوشنبه ۵ آذر
مجنون شعری از پدرام مختاری
از دفتر ما نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۸۹۱۰۸
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب پدرام مختاری
|
ای عشق حال که دیوانه ام خواهان این حالتم
چون بیتابتم درت بگشا که بر عشوه و نازتم
ای عشق دگر آمدم همگان سوزاندم چو خانه ام
ای عشق بر چه سوزاندی مرا که خود سوخته ام
مرا به خانه ببر که بر حال و هوای خانه ام
خودت نشانم ده خواهان خانه ی شاهانه ام
گه جهان بر حال مرگ است و مرا بر حال هست
گه مرا بر حال مرگ است و جهان بر حال هست
عجب حال است سردرگمی که من،بیچاره است
چون خواستمت بخوانم که درماندتم چون جهان عاشقانه است
ای عشق چنین و چنانم کن که عاشق دیوانه ام
ای عشق چنان بیا که گویند نام مرا چون جاودانه است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از شما در پناه عشق | |
|
سلام سپاس از شما همچنین شما | |
|
سلام استاد بزرگوار سپاس از شما و نظرتان
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف حضرت عشق