سه شنبه ۱۵ آبان
یاس نوشته های دلتنگ من شعری از حلیمه مجدم
از دفتر یاس نوشته ها ی من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۸۸۷۶۵
بازدید : ۲۹۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب حلیمه مجدم
|
سالهاست که هر روز بیادتو باغچه ی لحظات پرشده از عطر یاس را آب می دهم وانتظار جوانه زدن انتظارهای کاشته شده را می کشم.ومن هرشب به یادتو تسبیح نذر را از دانه های اشک نخ میکنم وامید آمدن تو را از تمام نیامدنهای تباه شده را میطلبم.وعمریست که هرپاییز بیادتو برگهای زرد خسته را ازغزلهایم پر میکنم وبه امید گذری ازنگاهت به دستان باد میسپارم.و من همه ی عمر،چشمان تشنه به طلوعی را منتظر به تمام غروب های آسمان بست دوخته ام.من تمام شبهای مهتابی ام را تنها با آهنگ صدای بی کلامت برصفحه پیانو قدم می زنم.و من هرسالُ،هر روزُهرلحظه در محکمه ی عقل،باور سرد ومخوف همیشه نبودنت را به صلابه می کشم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک دلتان بی غم
زیبابود و پراز وفا اما غمگین و جانفرسای انتظار