گرچه قرمزمیشودهرروزرنگِ پورتفوی
میزنم برسینهی خودبازسنگِ پورتفوی
میرودبالاوپایین دائمااینروزها
کِی توقف میکندالّاکلنگِ پورتفوی؟
گرچه دولت دائما طبل حمایت میزند
درحقیقت آمده اما به جنگ پورتفوی
مردمان تازهکاروسادهروافتادهاند
باسروکله همه دردام بنگ پورتفوی
ازشرابش مست بودندوخرامان چندروز
میچشنداینروزهاتنهاشرنگ پورتفوی
بورس دریایی عمیق است وچه خواهد کردپس
باشناگرهای ناشی این نهنگ پورتفوی؟
اولش ازپول بادآورده شادی داشتند
حال میگویندباهم:اُف به ننگ پورتفوی
یک طرف اُفت فشارویک طرف کمبود قند
تقویت کی میشودرگ باسرنگ پورتفوی؟
فاندامِنتالش زمین خوردهست و تکنیکال پَر!
وَه!تماشایی شده شهرِ فرنگِ پورتفوی
هسته پاسخگوی این بمبِ ورودی نیست،نه؛
ای خداطاقت ندارم من به هنگِ پورتفوی
آه!میدانم که بعدازرفتن سرمایهام
درنهایت میشوم بچه زرنگِ پورتفوی
زایمانِ شاخص است وکرشده گوش همه
میرود تاآسمانها ونگ ونگ پورتفوی
خوب میتازدبه هرجا شادمان آهوی بورس
مانده درآه وغم وحسرت پلنگِ پورتفوی
صبربایدکرددراین شاخص واصلاح آن
تا که آهو خود بیایدزیرچنگِ پورتفوی