جمعه ۲ آذر
عقل و دل شعری از مصطفی فلاحت پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۸۸۴۴۲
بازدید : ۶۲۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مصطفی فلاحت پور
آخرین اشعار ناب مصطفی فلاحت پور
|
میبَرَد هوش از سرم با حقّهی احساس، دل
مغزِ من شِش لو زده، رو کرده امّا آس، دل
در صراطِ مستقیمَم عقل خِرکِش کرده بود
انحرافی بُرد من را سروَرِ سَیّاس، دل
هرچه که عقلم خطا میخواند، دل آورد پیش
پُتک میزد بر سر و رویِ بُتِ وسواس، دل
عقل برتر از زمین و از زمانم میشُمُرد
بر خلافش میشُمُردم پوچ و بیمقیاس، دل
عقل حدّ و مرزهایی را معیّن کرده بود
بیتعلّق بود امّا این خدا نشناس، دل
گرچه من با کارِ دل کافر شدم در چشمِ خلق!
مؤمنم امّا به راهِ حاکمِ حسّاس، دل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.