جمعه ۲ آذر
شریک شب شعری از امین سوری
از دفتر زینب.عشق .جنون نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ۲۳:۳۰ شماره ثبت ۸۸۳۵
بازدید : ۱۱۲۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
بی تو هر دم نفسم سنگینست
چهر ه ی پنجره ها غمگینست
تا کجا از تو بدینسان جدا باید بود
تا به کی از همه دنیا رها باید بود
کاش در شهر خیالت گذری میکردی
به من از عمق نگاهت نظری میکردی
گرچه تنگ است برایت کلبه ی خاموشم
یک شبی را به هوایم سپری میکردی
تا ببینی که از این فاصله ها بیزارم
از تب سرد تن خاطره ها بیمارم
تا فروغ همه ی سمت نگاهم باشی
تا شریک شبی از عمر تباهم باشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.