چهارشنبه ۱۶ آبان
اشک شعری از فرزانه حسنی
از دفتر بی نام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۸۸۱۸۰
بازدید : ۵۷۹ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب فرزانه حسنی
|
"اشـــک"
نگاه کن به اشـکِ من، که ظلم بی جواب نیست
نگـاه کـن به خنـده ام، کـویر بـی سـراب نیست
جنـون گرفته جـان و تـن، جهنـم است در سخن
نـشـسـتــه ام در آتــش و تــوانِ انـقـلاب نیست
قـدم به خـیـر آمدم ، بـه جِـد به شر کشـیدی ام
کبـاب گـشـتـم و کـنـون نشـانی از ثـواب نیست
شکـسـتـههـای قـلـبِ مـن مُـدام همصـدا شـونـد
کـه زندگـی هنـوز هـم ،هنـوز هـم خـراب نیست
جهان به دوُر گشته است و او نـظارهگـر شدست
کـه ظلــم و نـابـرابری، عذاب، بـی جـواب نیست
ف.م حسنی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
بسیار سپاسگزارم | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود