سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      طواف

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ۱۷:۱۴ شماره ثبت ۸۸۰۱۵
        بازدید : ۳۷۱   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      آنچنان چشم تو زیباست که دیوانه شدم
      و به یاد تو شبی راهی میخانه شدم
      در رخت معجزه ی حضرت حق را دیدم
      و همان ثانیه ها شاعر فرزانه شدم
      شده ای شمع فروزنده ی کاشانه ی من
      در طواف رخ زیبای تو پروانه شدم
      دست من نیست اگر گاه فرو می پاشم
      بعد پیدایش چشمان تو ویرانه شدم
      کل دنیا به خدا با تو فراموشم شد
      غیر تو با همه انگار که بیگانه شدم
       
      شاعر: مهدی ملکی الف
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰
      غزلی ناب و زیباست خندانک
      فاطمه کیانی(میترا)
      سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸
      از شعرهای بسیار زیبای شما
      لذت بیکرانی بردم
      شاعر گرامی
      بزرگوار وعزیز
      درودتان باد
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      زینب بویری (خزان)
      سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۱۹
      درودها خندانک
      بسیار زیباست خندانک خندانک خندانک
      مجید ساری
      سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ۱۹:۴۴
      درودهااا دارم حضور شاعر توانا جناب ملکی عزیز
      آفرین و آفرین بر قلم همیشه زیبایتان
      درپناه حق خندانک خندانک خندانک
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۱۸
      خندانک خندانک زیبا و دلچسب خندانک خندانک
      لایک شد شعرتون👍🌹
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۹
      سلام درود
      بسیار عالی وزیبا
      ومتین خندانک خندانک خندانک خندانک
      ایرج محرم پور(صوفی خموش )
      پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴
      درودها ...قلمتان مانا خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0