سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      چله نشین

      شعری از

      سلیمان حسنی(حامی)

      از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ۲۲:۱۸ شماره ثبت ۸۷۸۶۳
        بازدید : ۴۰۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)


      جانِ‌من وطاقِ دو ابروی تو
      بُرده‌دلم ،پیچشِ‌گیسوی تو
      هوش،زِ من‌می‌بَرَدای‌ماهِ‌من
      یک نگهی تا که‌کُنم‌سوی تو
      می‌شـود آرام دلِ تَنــگِ من
      سربگذارم چو به زانـوی تو
      تا که بیــایی و نگاهت کُنم
      چله نشینم ، به سرِ کوی تو
      هیچ نگنجدبه غـزل‌های من
      وصفِ تمـاشـای گُلِ روی تو
      نیست‌نوایی‌به‌جهان، بهرِمن
      چون‌سخنِ‌دلکش‌ونیکوی‌تو
      نامِ تو ، بیت‌الغـزلِ شعرِ من
      باز چوحامی شده‌جادوی‌تو
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۴۱
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      سلیمان حسنی(حامی)
      سلیمان حسنی(حامی)
      شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
      سپاسگزارم استادارجمند
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۵۹
      چه لذتی داشت
      خواندش
      هزاران درود برشما
      شاعروادیب بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      سلیمان حسنی(حامی)
      سلیمان حسنی(حامی)
      شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
      لطف فرمودید سرور گرانقدر
      ارسال پاسخ
      مهرداد صالحی گل افشانی (مهراوی)
      شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۲۹
      به به
      بسیار زیبا و ریتمیک
      از خوانشش لذت بردم
      در پناه خدا باشی خندانک خندانک 💐
      سلیمان حسنی(حامی)
      سلیمان حسنی(حامی)
      يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۴۸
      سپاسگزارم ازمحبت شما.شادمان باشید
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0