جمعه ۲ آذر
سکوت...معجزه است! شعری از اصغر ناظمی
از دفتر سایه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۵۸ شماره ثبت ۸۷۸۴۵
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
سکوت
معجزه است
وهای و هو
جعل وحیله وتزویر
آن - درب بازی که می گشاید هزارو یک گره را
واین - پنجره ای بسته
که به بند می افکند هزاران هزار آزاده را
باسکوت.... هیچ نیست
ودستان لطیف آن خالی ست
از آن چو می نگری .
فاش راز صد جهان با توست
سکوت . عشق ،رهایی، آزادی
طلوع فجر .
سپیده دم ،روشنایی ، رستگاری
با عطر بامداد بهشت
شادمان و فرخنده وسبک بال زیستن
های وهو دشمن دغل باز
درچنگال آن
جز بیم ونفرت و خشونت نیست
تمام جدال های جهان از اوست
سکوت معجزه ای ست
شگفت وهستی ساز
وهیاهو
هیبتی دروغین وهستی سوز
سکوت
خیرگی واکتشاف
وهیاهو
خودباختگی و محوو استحاله شدن
سکوت . سگوت . سکوت
رهایی از تمام زائده ها
وبه خلوت گه خورشید آشیانه زدن
ولی دریغ ....دریغ....دریغ
دوصد زنهار
فاجعه اینجاست
عمیق وژرف چو می نگریم:
زندگی
با تمام فرازو نشیب
زیروبم
بیش وکم
پیش وپس
درهر گذار
جز هیاهو نیست....
|
نقدها و نظرات
|
باسلام ودرود به شما بزرگوار | |
|
باسلام زیبایی درنگاه زیبابین شماست | |
|
باسلا م وعرض ادب محضر شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نفَسی تازه می کرد از سکوت و
تامل در فنا می گشت هستی
درود و احترام