سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      ضامن آهوی بی پناه

      شعری از

      فاطمه الله مرادی

      از دفتر امام رئوف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ شماره ثبت ۸۷۷۹۱
        بازدید : ۲۱۰   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فاطمه الله مرادی
      آخرین اشعار ناب فاطمه الله مرادی

      بسم رب المهدے
       با اشکهای جاری و با قلب پر ز آه
      رو میکنم به سمت خراسان به بارگاه
       
      احوال من همین بود اندر سرای شاه
      کشکولِ خالی و به تنم خرقه گناه
       
      از انقیاد و ظلمت نفسم نجات بخش
      گم کرده ام طریق هدایت،چراغِ راه
       
      خورشید سر به پای تو بگذارد از خضوع
      ای سایه ی تو چشمه ی انوار مهر و ماه
       
      گوید دلم همیشه ففرو الی الرضا
      آن شمس طوس ضامن آهوی بی پناه
       
      آلوده یم سنین قاپووا گلمیشم آقا
      سسلر سنی منیم اوره گیم صبح و شامگاه¹
       
      لا یمکن الفرار من الرأفت رضا
      بانگ ملائک‌ست به خراسان به هرپگاه
      ____________________
      1_آلوده ام به درگه تو آمدم رضا(علیه السلام)
      قلبم همیشه نام تورا می زند صدا
      #امام_رضا♡
      ✍🏻فاطمه الله‌مرادی قویدلان
       
      التماس دعای فرج و سلامتی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  در روز زیارتی آقا امام رضا علیه السلام روحی فداه
      🌤أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج🌤
       
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0