جمعه ۲ آذر
نظر شعری از محمد حاصلی
از دفتر نوشته ها نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۳۶ شماره ثبت ۸۷۵۳۵
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب محمد حاصلی
|
🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤💦🌈🌱🌼🌱🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤️
خون دل از دیده گر ریزد به روی دامنم
من کجا دیده ز روی ماه تو برفکنم
آرزویم همه اینست نظر گر نکنی !
بعد مرگم نظری برفکنی بر کفنم !
حاصلی
۱۹تیر۹۹
🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤💦🌈🌱🌼🌱🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤️
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس
باید می نوشتم دلنوشته زیرا متاسفانه من وزن نمیدانم ! هر چه از دل برمی آید را می نویسم اگر رباعی نباشد ، آیا وزن دارد یا نه ؟چه باید نام نهاد ؟ | |
|
درود بر جنابعالی
زیبا نظرید
سپاسگزارم | |
|
درود بداهه ای تقدیم شما
در آن باغ که کشتش گل است تمام خشتش بلبل است
سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس
شاد و شادان زی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
وزن رباعی؟
مثلا مصرع چهارم؟