سه شنبه ۲۹ آبان
تک بیتی از یک غزل ناتمام شعری از لیلا باباخانی (سما الغزل )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۰۲ شماره ثبت ۸۷۲۴۰
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۷۲
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
زندگی لنگ و بی رمق ، اما
مردگی با شتاب می آید
غصه در جیب زندگی هر بار
بی حساب و کتاب می آید ...
لیلا باباخانی
|
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چقدر خوشحالم که باز هم درسایت می نویسید و الحق که زیبا و بلندمعنا