سه شنبه ۱۵ آبان
محتاج شعری از محسن رفعتی
از دفتر حال من نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۸۷۱۱۱
بازدید : ۳۶۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محسن رفعتی
|
منو آرومم کن توی آغوشت باز
من به این آرامش خیلی محتاجم
من برای زندگی،توی این دلواپسی
تو و آغوشت رو خیلی کم دارم
منو آرومم کن،راحت از من نگذر
این امیدو زنده کن، اگه میتونی باش
توی خونه ی خودت جاتو خالی نکن
نذار زندگی من، بعد رفتنت بشه
قاتل رویاهاش...
منو آرومم کن
من به بودنت هنوز
خیلی محتاجم
منو آرومم کن
با نوازش تنم
من به دستای تو
هنوز عادت دارم
توی این خونه بمون
نذار دیوونه بشم
من فقط به بودنت
توی این خونه خوشم
بذار عاشقی کنم
توی چشمای سیات
تو که میدونی کسی
نمیاد دیگه به جات.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است