کی میگو دنیا جای زندگیه
دونیای کجه محل دل خشیه
کل دنیا مثل لیمو میمانه
اولش شیرینه ، آخر تلخیه
کی میگو میشا دواره وگرده
عمرایی که بیشه دیگه مای ورده
عمرمان مثل ساعت شِنیه
وقتی بریت دیگه ونیمیگرده
کی میگو جواب خوبی خوبیه
نه ،نیه، ملامت و دوروییه
دستته عسل کنی تا به ارنج
گاز میگیره انگوشتت دی دنیه
خوبی دیگه اصلا معنی نداره
طَرِفِت هیچگونه رحمی نداره
تِه به نیت خدا خوبی مینی
ولی او از خدا سهمی نداره
گته دنیا بیدی چقدر کوچیکه
همه میدانن همه ی جیک و پیکه
خیال کردی بیشی قال دنای منه
دشمن دی مای زندگی ره شریکه
اَمان از روزی کو دل وا نگرده
خدا کنه کو دل روسوا نگرده
اگر روزی دکتی چاله و چاه
دعا کن دشمنت پیدا نگرده
دلت باید بخواه زوان ده نیمبو
باید خدا بخواه انسان ده نیمبو
اگر روزی ته از بنده بخواستی
یقینا ارزو شیطان ده نیمبو
بیو دعا کنیم همدیگری به
بیو بیزار باشیم دربدری ده
اگه هر کس به حقش راضی باشه
همه جا پاک میبو دِ رو گری ده
بهروز کیاروستا (کرجی)