سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    موسی وقصاب

    شعری از

    جوادعبدالمحمدی

    از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۲۷ شماره ثبت ۸۶۹۸۶
      بازدید : ۳۰۵   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر جوادعبدالمحمدی

    هنگام دعا موسی ابن عمران به خدا گفت 
    همسایه من کیست که در جنت توست 
    فرمود خدا برو به بازار 
    قصاب جوان است نظر کرده ی دادار
    رفت موسی ابن عمران به دکانش 
    از دور نظر کرد به کارش 
    ساعتی گذشت ندید از او ثوابی 
    نه ذکری ونه راز و نیازی 
    رفت به پیش او کردسلامش 
    پرسید از او حال و مرامش 
    گفت که دارم مادری پیر 
    غلامی میکنم بر او چون امیر 
    هنگامی که میروم به خانه 
    موی او کنم ناز به شانه 
    صورتش بشویم و پایش ببوسم 
    نام مادرم ذکر بگویم 
    دست و پای مادرم زور ندارد 
    چشمان او بسته شده نور ندارد 
    امّا به زبان همیشه گوید به خدا
    در جنّت پسرم را همنشین موسی بنما
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲
    آموزنده و زیبا بود خندانک
    محمد حسین اخباری
    شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۵۷
    موفق باشید
    خندانک خندانک
    فریبا غضنفری  (آرام)
    شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴
    درودتان 🌹🌹🌹
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴

    باسلام
    شاعر گرامی
    درود..درود
    عالی سرودی بود
    خندانک خندانک خندانک
    زینب بویری (خزان)
    يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ۰۰:۴۷
    درودتان خندانک
    زیبابود خندانک
    محمد قنبرپور(مازیار)
    سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۵۶
    سلام درورد بر شما شاعر با احساس و متدین خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0