يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
رباعی
دنیای زنانگی من غم دارد
آغوش زیاد و عاشقی کم دارد
ای کاش درخت هوسی سبز شود
حوای دلم حسرت آدم دارد
🌺🌺🌺
قلبی که به دست عشق آباد شود
هر غصه ی آن همسفر باد شود
شادی که طلسم دیو غمها شده است
با بوسه ی دلبرانه آزاد شود
🌺🌺🌺
امروز به شوقِ دیدنت می آیند
فردا به تبِ خریدنت می آیند
ای گُل که به زیباییِ خود می نازی
یک روز برای چیدنت می آیند
🌺🌺🌺
هِی تهمتِ ناروا به هم می بندیم!
با طعنه به مشکلاتِ هم می خندیم!
انگار نه انگار که تا آخرِ عمر
درچشمِ همیم و در زمین همبندیم!
🌺🌺🌺
یک عمر میانِ بغض لبخند زدیم
با خوردنِ غم به اشک پابند زدیم
شاید که امید از سفر برگردد
دل را به خیالِ خام پیوند زدیم
🌺🌺🌺
من #دخترِ #آریایی ام #آزادم
در #کشورِ عشق هم صدای بادم
یک روز #جهان به کام من خواهد شد
موسیقیِ #عشق می شود #فریادم
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درودتان گرامی سپاسگزارم🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درود مهربانم سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود گرامی سپاس بیکران 🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودتان بزرگوار سپاسگزارم از توجه شما می آموزم در محضرشما خوبان 🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درودتان بزرگوار لطف دارید شاگردم سپاسگزارم🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید