جمعه ۲ آذر
موسیقی سکوت شعری از فردین صمدی
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۴۵ شماره ثبت ۸۶۸۳۶
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب فردین صمدی
|
شب موسیقی سکوت می نوازد
و من تکیه بر صندلی
غرق می شود در نبودنت
چنگ می زند به تنهاییش
از تخته شکسته های خاطرات بالا می رود
اما نه
به این تخته ها اعتمادی نیست
پوسیده اند
مثل من
ترک خورده اند
مثل ماه
نه
راه نجاتی نیست
باید غرق شود در نبودنت
فریاد می زند
پاسخ که نه
حتی انعکاس صدایش را نمی شنود
شاید تمام مردها فرهاد شده اند
و تمام کوه ها بیستون
اما من
نه شیرین را می فهمد
نه تلخ را
تا چشم می دود کویر است
و من
وماه
چقدر در کویر به هم نزدیک می شوند
ماه دلبری می کند
و من پلنگی شده
چنگ می زند به تنهاییش
و شب موسیقی سکوت می نوازد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر عزیز و توانا
موفق باشید