جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
آخرین اشعار ناب محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
|
دوباره صبح رسیده... هنوز بیدارم
مدام خیره به چشمانِ سرد دیوارم
.
گذاشتم همهشب دست روی دستِ خودم
تو نیستی...چه کنم؟چاره چیست؟ناچارم!
.
بدون تو...همهی فصل ها زمستان است
به زیر آتشِ باد و تگرگ و رگبارم
.
اگر که رفتی ازینجا تو نیز حق داری
که من مدام غمی در مسیر تکرارم
.
ز روزگارِ بَدم بیخبر نخواهی بود
اگر که باز بیایی سراغ اشعارم
.
کسی در آینه امشب سراغ...از تو گرفت
خبر ز راز درون داد رنگ رخسارم
.
زبان شعر من این روزها کمی تلخ است
ببخش...با تو اگر بد شدست گفتارم
.
هرآنکه هست ، برایم نگشت محرمِ راز
خوش آمدی به صفِ محرمان اسرارم
.
تو را به راحتی از دست دادمت ، آری
به بی کفایتیِ خاندان قاجارم
.
هزار بوسه فقط در ازای یک لبخند
به دست های نوازشگرت بدهکارم
.
به وقت رفتنت ای کاش باز میگفتم
دوباره فرصت اگر شد بیا به دیدارم
.
بیا و بیشتر از این بجای دستانت
به دست گرگ صفت های شهر نسپارم
.
به هرکجا بروی خاطرات من آنجاست
تنی به وسعت صدها هزار هکتارم
.
درون خانهی من عطر عشق بعد از تو
اگرچه نیست ولی باز دوستت دارم
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از نگاه پر مهرتون استاد چشمه بزرگوار 💚🌹 | |
|
درود بر شما سپاس بیکران از توجهتون🌹 | |
|
تشکر از لطفتون جناب انصاری 🌹💚 | |
|
سپاس از مهرتون شاعر گرامی 🌹🌹 | |
|
تشکر از محبتتون جناب راجی 🌹💚 | |
|
درود و سپاس بیکران شاعر ارجمند 💚🌹 | |
|
سلام و سپاس شاعر گرامی 🌹🌷 | |
|
سلام و سپاس بیکران شاعر عزیز 🌹 متشکرم از مهر بی پایان شما 🌷 | |
|
درود برشما شاعر عزیز سپاسگزارم 🌷🌹 | |
|
درود و سپاس جناب امیری 🌷🌹 | |
|
درود بر شما جناب فاضلی نژاد متشکرم از توجه و همراهیتون🌹 | |
|
متشکرم از توجهتون شاعر گرامی🌹 | |
|
سلام و درود جناب آزادبخت سپاسگزارم 🌹 | |
|
سلام و عرض ادب درخور صفت استادی نیستم اما بسیار سپاسگزارم از توجه و لطف شما 🌹 | |
|
سپاس فراوان شاعر ارجمند 🌹🌸 | |
|
متشکرم جناب جهانگیری عزیز 💚🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای زیباست
سرشار از احساس