يکشنبه ۴ آذر
حکم قاضی شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸ شماره ثبت ۸۶۰۴۵
بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
چرا گفتی بابا بابا نداره
جوابش را بده گناه نداره
بترس تو از خدا بابا کی داره
چوبی که زد خدا صدا نداره
اگرهم بزند دوا نداره
دعای بابا بود بلا نداره
کار بدی کردی بابا رضا نداره
بدان بابا حالا غذا نداره
اگر قصری داری تو بسیار زیبا
بابا خانه اش فضا نداره
گوش ده تو نصیحت های بابا
عزیز من چرا چرا نداره
بیا فاتح میانجی کن اینجا
کدامین درد ها دوا نداره
بابا گوید نصیحت های بسیار
دیگر حکم قاضی قضا نداره
بابا میخواست نباشد راه پر درد
تمامی گوش ده دانای عاقل
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم | |
|
درود بر شما جناب | |
|
درود بر وجود تان | |
|
نادرم والله بسیار نادری بهر کار خویشتن هم قادری | |
|
ممنونم گل باشید ولی عمرتان پایدار باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود