جمعه ۲ آذر
غمکده ی دل شعری از شبنم عبدلی
از دفتر اشعار قدیمی 99 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۲ شماره ثبت ۸۵۸۱۴
بازدید : ۴۴۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب شبنم عبدلی
|
دل پُر زِ غم و خنده ولی روی لَبانش!
لَب وا بکنَد کر کُنَدَت آه و فغانش...
یک کوزه ی پُر هرچه کنَد آبِ خود انکار
تا جُم بخورَد فاش شَوَد سِرّ نهانش
از عشق چه گویم که اَزین معرکه در رفت!
صد مرگ بَرین عشق و بَرآن پای دَوانش...
در آینه دیدم نظری صورتِ خود را
پیری زده صد طعنه به تصویرِ جوانش
هر قطره ی اشک ار بِبَرَد با خودش اُمّید
اِی وای زِ این چشم و اَزین رودِ رَوانش . . .
شبنم عبدلی
|
نقدها و نظرات
|
سلام 🌹 سپاس گزارم 💐🙏 بزرگوارین 🌺 زنده باشین 🌼🌼🌼 | |
|
درود به شما و نگاه زیباتون 💐🌹 | |
|
سلام 🌺 لطف دارین 🌼🙏 خیلی ممنون که خوندین 💐 سپاس فراوان 🌹 | |
|
سلام 🌺 خیلی ممنون و متشکرم 🌹🙏 زنده باشین 💐🌼 | |
|
سلام 🌺 خیلی ممنونم از لطف و توجهتون 🌹🙏 بزرگوارین 🌼 برقرار باشین 💐 | |
|
سلام 🌺 نگاهتون زیباست 🌹🙏 خیلی ممنون و متشکرم 🌼 زنده باشین 💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر شما شاعر گرامی
بسیار پرمعنی وزیبا سرودی
دلتان همواره شاد وجوان بماند