يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر غلامرضا مهدوی (مهدوی)
آخرین اشعار ناب غلامرضا مهدوی (مهدوی)
|
.
ای که به وبلاگ من گاه، سَرَ ک می کشی
ازچه برای دلم نقشه ی هَک می کشی ؟
کُلِّ نظر گاه من جای کُپی های توست
لینکِ بلاگِ مرا باز یَدَک می کشی!
دَرج مطالب زِ من ؛ کمتر از آن دم بزن
در دل این شوره زار بارِ نَمَک می کشی!
شرحِ بلاگِ دلم بارگهِ غصّه هاست
تا کی از آن شبهه ها را به مَحَک می کشی
کرده ای اشعار تر عرصه ی وبلاگِ خود
دُزدَکی از جیبِ ما سفته وچَک می کشی
صفحۀ نِت های مثل سر تاسم است
موی پریشان مگر از کَچلَک می کشی؟!
آینه شو هدیه کن عیبِ مرا روبرو
زلف دوتا را چرا مثل پیچَک می کشی
چهره ی ما را کَریه چون شَبَهی دیده ای
چهرۀ خود ناقلا بی کَک و مَک می کشی
بر لبم آوای دوست، به به و چه چه کنی
بهرشکارهَزار، دام ودَفَک می کشی
گرچه زِ وبگردی اَت، بی هنری می کنیی
ازسرِ نامحرمان، گاه، لَچَک می کشی !
مهدوی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بر جناب اخباری عزیز و ممنون از حضور و نظر ارزشمندتان خوانشتان زیباست بله درست فرمودید:(صفحه ی نت های من مثل سرِ تاسم است) سر مریزاد استاد ایرادات سیاه مشقم به من هدیه کنید خوشحال می شوم پایدار و سرفراز باشید | |
|
سلام علیکم ممنون از حضور و نظر ارزشمندتان استاد!!! نو آموزم زیبا خوانده اید بزرگوار پاینده باشید عزیز | |
|
سپاس از شما جناب نیک طبع خوانشتان زیباست | |
|
سلام علیکم جناب انصاری ممنون از حضورتون | |
|
درود ب شما جناب شریفی سپاس از حضورتان | |
|
درودها برشما بانوی گرامی ممنون از حضور و نظر ارزشمندتان کماکان می آموزم وشاگردی بیش نیستم پایدار باشید | |
|
سپاس از حضور و نظر شما بانوی گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ضمنا یک کلمه از این مصراع جا افتاده است
"صفحۀ نِت های مثل سر تاسم است"
حتما بوده است
(صفحه ی نت ها تو مثل سرِ تاسم است)
موفق باشید
دست مریزاد