درود برشما سپاسگزارم گرامی دوست
حضورتون را ارجگزارم
ای کاش معنی احادیث رو هم مینوشتید گرامی
چون من عربیم ضعیف
واما:
متاسفانه در این زمانه ای که بی فرهنگی الگوی فرهنگ این سرزمین
کهن شده است که روزی مظهر عشق و دل دادگی و ارزشهای زیبا بود
و بجای روبه جلو حرکت کردن با شتاب در حال عقب گرد هستیم
حتی پدیده ی عشق را هم شامل شده است و جای تعجب است که حتی
در میان انسانهای به ظاهر فرهیخته و ذی صلاح ،این پدیده شوم مخفی
کاری و دروغ گویی و تزویر و در پنهان آن کار دیگر کردن ها هم ،
دارد رنگ و روی ارزشها به خود میگیرد . گویی از شفاف سازی
وحشت دارند و کسی حق ندارد تمایلات خود را عریان کند .
براین باورم که برای نشان دادن زیبایی ها دراین پستوی تاریک
و جهل و خرافه باید مبارزه کرد و هر مبارزه ای هزینه ای دارد
که باید پرداخت . تا دیگر امثال پروین اعتصامی لازم
نباشد اشعارش را با نام مردانه منتشر کند . ویا این همه انگ که
به فروغ فرخزاد زدند برچیده شود
فروغی که در آرزوی آزادی و در بی عدالتی به زنان کشورش غبطه میخورد
وجای تاسف است بزرگوار
با سپاس از حضورتون
غزلی سرمست و زیباست
سرشار از احساس
دستمریزاد
عید شما مبارک