يکشنبه ۲۷ آبان
در آسمان چشم تو پرواز می باید مرا شعری از میثم شعبانپور
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۲۸ شماره ثبت ۸۵۵۱۴
بازدید : ۲۶۰ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب میثم شعبانپور
|
در آسمان چشم تو پرواز می باید مرا
همچون قناری صد نفس آواز می باید مرا
رقصان میان شاخه بید ترنم خواه تو
هم نغمه شوری شدن با ساز می باید مرا
با یک نظر بگشوده ای در جان من فصلی دگر
با مبدا دیدار تو ، آغاز می باید مرا
آزادم از قید جهان، چون ره زدم بر وصل تو
پیمودن هفت آسمان ، چون باز می باید مرا
با تاب گیسویت زدی بر طبل بیتابی من
زخمی شدن بی رحمتی زان ناز می باید مرا
آن شیوه پنهان تو را، حدی است بر پندار من
پنهان بگو ، پیدا شدن زان راز می باید مرا
رسمش عیان کن در برم، ای حافظ جان و تنم
دیگر توانم طاق شد، شیراز می باید مرا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود