يکشنبه ۲۷ آبان
سحر شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۴۷ شماره ثبت ۸۵۴۸۰
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
سحر بود و غزل بود و من و بی خوابی
چه کنم با دل پر آه و غم و بی تابی
ماه پنهان شد و دریا و دل من بی خواب
چه کند عاشق آشفته به یاد نگه مهتابی
دیده ام ماه به یاد رخ تو بی تاب است
بس که تو بر شب بی تاب دلم می تابی
دیده ام گل که به سمت رخ تو میچرخید
گل به سمت نگهت هست، مگر آفتابی؟
غزلی یا که قصیده، مثنوی یا که سپید
چه بنامم که تو باشی، تو که شعر نابی
چه دل انگیز شبی، خلوت زیبایی بود
سحر بود و غزل بود و من و بی خوابی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود