يکشنبه ۲۷ آبان
عشق جاویدان شعری از ندا احمدي زنجاني مقدم
از دفتر شعر نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۳۰ شماره ثبت ۸۵۴۷۵
بازدید : ۴۱۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر ندا احمدي زنجاني مقدم
آخرین اشعار ناب ندا احمدي زنجاني مقدم
|
عشق جاویدان
ای جان من،جانان من،ای سرور و سالار من
جانم تویی،روحم تویی،ای عشق جاویدان من
ای قبله ی حاجات من،ای کعبه امال من
چندی به پیشم تو درا،ای یوسف کنعان من
تو با منی،همراه من،نزدیک تر از من به من
ترکم مکن پیشم بمان،ای یار بی همتای من
تا تو منی من کیستم ،بی نام تو من چیستم
ماتم از این سر نهان،من کیستم من چیستم
خالق تویی مخلوق من،غالب توی مغلوب من
در خلوت تنهاییم مونس تویی،محتاج من
عاشق شدم بر روی تو،عشقت فزون در قلب من
از پرده ی پنهان درا،ای گوهر نایاب من
هر شب در میخانه ها،محتاج یک پیمانه ام
باده بده،باده فروش، من مست یک پیمانه ام
از خم بریز قدری شراب،تا مست گردد جان من
جانان من، مست تو هست، این روح سرگردان من
از راه لطف و مرحمت، روشن نما این راه من
گم گشته ام راهم نما،دستم بگیر،روشنگر شبهای من
صد سجده بر درگاه تو،یکتای بی همتای من
تسبیح می گویم تو را، شاه جهان ارای من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی زیبایی است
مبارک صاحب اثر باشد
جسارتا تضمین ندارد؟