جمعه ۲ آذر
حالات حضرت رباب ............. شعری از بهلول حبیبی زنجانی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ۱۷:۴۲ شماره ثبت ۸۵۳۸
بازدید : ۹۰۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر بهلول حبیبی زنجانی
آخرین اشعار ناب بهلول حبیبی زنجانی
|
امشب،رباب،بر دل خود استخاره کــن
بنگر به خیمه تشنه لبان را نظاره کــن
بانوی دل شکسته ی اهل حرم تویی
اصغرکه نیست،درد رقیه تو چــاره کن
دیدم سرِ علیّ ِ تو بالای نیـــــزه بـود
بر نیزه دارو اصغر خود کم اشـاره کن
امشب چرا تو روضه ی زهرا گرفته ای؟
کم صحبت از حدیث ِ در و گوشواره،کن
زهرا اگرچه نیست،شبیهَش رقیّه هست
صحبت زپای ِ آبِله و گوشِ پاره کــــــــــــن.....
گویا رسیده وقت هلهله بر سوی خیمه ها
فکری به حالِ غارت ِ آن گاهِواره کن(بهلول حبیبی زنجانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.