جمعه ۲ آذر
معشوقه جان شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۸۵۳۷۷
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
عرش را با فرش یکسان کرده ای معشوقه جان
حوریان را سخت حیران کرده ای معشوقه جان
.
بوی عطـرت بر مشـامـم می رسـد از دوردست...
بعدِ عمـری عــزمِ کنعان کرده ای معشوقه جان
.
خسـرویی درگیــرِ سـامــان دادنِ مُلـکــم ، ولی
قصدِ فتحِ خاکِ ایران کرده ای معشوقه جان
.
عشــق حتـی تا ثریـا رفته است... این روزها
راهِ حـلش را نمـایـان کــرده ای معشوقه جان
.
معبـدِ چشمـانِ تـو رونــق گـرفت و عاقبت...
تو خدایان را پریشان کرده ای معشوقه جان
.
دوری از تو آنقَدَر سخت است آری بی گمان
هر که را رفته پشیمان کرده ای معشوقه جان
.
مـاه پشتِ ابـر کِی مـانده که خـود را بی دلیل
پشتِ چادر باز پنهان کرده ای معشوقه جان
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز
| |
|
سپاسگزارم جناب اخباری عزیز زنده باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب خوشرو سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب بانو باقرزاده عزیز سپاس از لطف و مهربانی تان | |
|
سلام و عرض ادب جناب فخرالدینی گرانقدر سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد