جمعه ۲ آذر
ندانستم شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۸۵۳۲۸
بازدید : ۳۸۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
می رفتم هر چند بود
هر دو چشمم به سویت
بعد از گذشت سالها
بر نمی گشتم به کویت
می رفتم از دنیای تو
با هرآنچه بود در سینه
گرچه کردی بر من جفا
اما نداشتم از تو کینه
در این رویای تاریک
تو بودی کورسوی نور
زمانی با نامت می گشت
در دلِ تنگم بر پا شور
زمانی تو بودی دنیایم
در آسمان بودم به دنبالت
می جُستم چشمه ها را
تا نوشم از آب زلالت
اما تو هرگز نگشتی
برایم بیشتر از یک نام
نَنِشاندی عشقت بر من
تا بر بگیرم از تو کام
دیگر کرده ام باور
که تو برای من نیستی
در میان انبوه غریبان
ندانستم که تو کیستی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
دستمریزاد