چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
رفتی ، کسی تو را ز غم من خبر نکرد
رفتی و چشم تو به شب من نظر نکرد
.
سیمرغ پرکشید به آن اوجها ، به قاف
گنجشک را به همفرازی خود مفتخر نکرد
.
وقتی که آینه به منِ بی تو فکر کرد
درهم شکست و دیدنِ من را خطر نکرد
.
کاری که دوری تو با دل من کرد هیچگاه
با شاخههای خشک درختان ، تبر نکرد
.
عشق آن شکسته قایق بر غم شناورست
که تا ابد به ساحل امنی گذر نکرد
.
لعنت به شعر و شاعری که غزلهای پر غمش
بر جان و قلب خستهی یارش اثر نکرد
.
آنقدر گفتم از تو و آنقدر اشک ریخت
بیچاره شمع ، سوخت و شب را سحر نکرد
.
چشمم چو دید اشک تسلی نمیشود
خشکید و بعد از آن عملِ بی ثمر نکرد
.
گفتند با تو ، یارت از تبِ دوریت جان سپرد
گفتی رها شد از غم و حسرت ، ضرر نکرد
.
کوردهوان فرجی ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد
شهادت مولا علی (ع) تسلیت