جمعه ۲ آذر
راه بی پایان شعری از شبنم عبدلی
از دفتر اشعار قدیمی 99 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۸۵۱۵۱
بازدید : ۳۴۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب شبنم عبدلی
|
شبیهِ یک مُسلمانم که در غم گُم نمود ایمان
من اهوازم که غمگینَست و مُحتاجِ کمی باران
.
بیا با بی مُحبّت بودنت دل را جهنّم کن
من ابراهیمِ آتش می شَوَم تا رَد شَوَم از آن
.
نگفتم آدمِ تنها اَزین غمها نمی میرد؟
نگفتم من خودِ حُزنَم، نَیاوَر زیره تا کرمان؟
.
مرا دیوانه میخوانی که کُنجی گوشه میگیرد؟
نهتنها من نمیرنجم، که خود هم می کنم اِذعان...
.
قضاوت از لبِ خندان نکن من را که مَشکوکست
لَبی کان خوب می خندد، به بُغضی در گلو پنهان
.
منم روزی جهانم بر مَدارِ عشق می گردید
ولی هرروز می دادم کمی از قلب را، تاوان
.
وَ حالا نشئه ی خَلوَت نِشینی هایَم و خوبم
فقط گَهگاه می گیرد درین سینه دلی پژمان
.
نگو "برگرد؛ آغوشم برایَت مَنزلی اَمنَست"
که من فرسنگ ها پیمودهام این راهِ بی پایان...
شبنم عبدلی
|
نقدها و نظرات
|
سلام 🌺 لطف دارین 🌹🙏 سپاس گزارم 💐🌼 | |
|
سلام 🌺 نگاهتون زیباست 🌼 خیلی ممنون و متشکرم 🌹🙏 زنده باشین 💐 | |
|
درود به شما و نگاه زیباتون 🌺 لطف دارین 🌼🙏 سپاس فراوان 💐🌹 | |
|
سلام 🌹 لطف دارین 💐🙏 متشکرم 🌺 زنده باشین 🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد