میانِ جان وُ تن ؛ کاری نمانده
هوای دل وُ دلداری ؛ نمانده
از این دنیا ؛ که هم ؛ نیش است وُ هم نوش
برای ماندن اصراری ؛ نمانده
تو را یارب ؛ مرا ؛ کافیست ؛ کافی
زِ تو ؛ در خاطر آزاری ؛ نمانده
بیا آغوش وا کن ؛ بر من ای دوست
دلِ ریشِ مرا ؛ یاری ؛ نمانده
باغبان
۲۱ / ۲ / ۹۹