جمعه ۲۵ آبان
دستای تو شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۸۵۱۱
بازدید : ۵۹۰ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
پیچک دور د یوار
خسته شد از انتظار
می خو نه با دل زار
کی میشه وقت دیدار
:
نامه هامو نخوندی
جون و به لب رسوندی
چون رفتی و نموندی
آتیش زدی سوزوندی
شبهای پر ستاره
بی تو چه فایده داره
بر گر د بیا دو باره
که غصه ام هزا ره
چقدر من از تو دورم
یه راه بی عبورم
گره خو رده امورم
شکسته شد غرورم
تو کجایی من کجام
نمیشه پیشت بیام
پیچیده بر هر دو پام
طنابی از غصه هام
شبهای پر ستاره
بی تو چه فایده داره
بر گر د بیا دو باره
که غصه ام هزا ره
هجو م باد در هوا
چا له و چاه زیر پا
شد م غمین و تنها
بریده از آ د ما
چشمای تو میتونه
درد منو بخونه
دستای تو میتونه
دور سرم بمونه
شبهای پر ستاره
بی تو چه فایده داره
بر گر د بیا دو باره
که غصه ام هزا ره
|