جمعه ۲۵ آبان
رهایی / دلتنگی شعری از سعید فلاحی
از دفتر عشق پایکوبی میکند! نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۰۴ شماره ثبت ۸۵۰۲۷
بازدید : ۳۳۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
۱ - رهائی:
این روزها؛
گونههای یکسانم؛
زیر پای اشکهائی خشن،
لگدمال شدهاند...
وقتهایم میخواهند،
از یک تهاجم وحشی
پاندولی سرعتی بسازند
تا برسم به آرامشی کمیاب!
دستی بکش،
به شیارهای راه راهِ حدودی گمراه
تا فلشی مطمئن
به نگرانیام
پایان
بدهد
۲ - دلتنگی:
دلتنگی؛
صخرهایست سیاه و،
بزرگ!
دلتنگی؛
در نمیشناسد
پنجره نمیشناسد!
میآید
میآید
وَ امانت را میگیرد،
-- جان به لبت میکند
وقفهای در کارش نیست
اما
میماند،
میماند،
میماند...
فقط،
جابجائیاش با توست!
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.