شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سیلویا اسفندیاری
آخرین اشعار ناب سیلویا اسفندیاری
|
سایه ی زن روی مبل افتاده
با ریتم تند درد میرقصد
و ناله اش
خشِ صفحه ی قدیمی
و غمگینی را مانَد
و چشمانش...آه چشمانش
چون دو آتشفشان خاموش
هردم
آماده ی فورانند...
مرگ اما
آرام
روی کاناپه لم داده
سیب پوست می کند
روزنامه می خواند
و سیگارش را
با آتشفشان چشمان زن
روشن می کند
و موّاج و رقصان
باحلقه های دود سیگارش
از لای پرده های سفید
بیرون میزند...
#سیلویا_اسفندیاری
|
نقدها و نظرات
|
قدردان حضور پرمهرتان بزرگوار | |
|
مزین فرمودید بزرگوار قدردان مهرتان | |
|
خیر مقدم جناب خوشرو سپاسگزارم | |
|
قدردان حضور سبزتان جناب شهبازی | |
|
سپاسگزارم جناب غلامی متا زنده باشید | |
|
سپاس از حضور پر مهرتان | |
|
سپاسگزارم | |
|
مزین فرمودید جناب مینا آباد مهر حضورتان را قدردانم | |
|
ممنون بانوی مهر و شعر | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب صمدی مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.