چهارشنبه ۱۶ آبان
پژمرده در بهار شعری از وحید کیاپور( تنها)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۵۹ شماره ثبت ۸۴۸۴۶
بازدید : ۲۹۹ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر وحید کیاپور( تنها)
آخرین اشعار ناب وحید کیاپور( تنها)
|
بهار آمد ..
با بوی یاس و بنفشه و سنبل ..
همان غنچه های گلبرگ درهم پیچیده و جامه در آغوش کشیده ..
که شکفتند در افتاب زرین و نسیم جان افزای بهار ...
با شاپرکهای رنگارنگ و سنجاقکهای قشنگ ...
همان که پیله دریدند و بذر زندگی سُفتند در فصل شکوفایی بهار ...
با رودهای خروشان و نهرهای روان ...
که آب کردند انجمادِ سکون و یخبندانِ واماندگیها را
و رهیدند از جاماندگی و تاخیر سفرِ جاریِ زندگی بهار ...
و این منم که شکفتم و دریدم و آب کردم و سُفتم ...
لیک پژمردم در بهار ...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد چشمه عزیز | |
|
خزان عزیز سپاس از بذل عنایتتان | |
|
دوست فرهیخته ام راجی عزیز ممنون از عناییتون | |
|
سپاس استاد انصاری بزرگوار | |
|
سپاس از شما | |
|
ممنون از عنایت شما | |
|
سپاس از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.