این شعر در عالم احساس و خیال سروده شده
و تلفیقی از واقعیت و خیال است
همه چیز در زندگی کامل نیست
اما می توان به مدد عشق خود را تا حدی به کمال سوق داد.....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در کنـارت شاعـرانـه حسـب حـالـم کامل است
خواه شمسی غیرشمسی ماه و سالم کامل است
یک پـیـاله روی مـیـز و بـرگـه ی اقـبـال و فـال
قـهـوه را نوشیده ام این دفـعـه فالم کامل است
از مـســیــر ســرد و دلگـیـر جدایی آمـدم
فـصل دلتنگی کنـارت گـرم و شالم کامل است
رنگ می گیـرد غزل با سـرمـه ی چشـمان تـو
باغ چشمت نوبر است و شعـر کالم کامل است
از ظرافـت هــای تـو شعـرم پــر از آرایـه شد
با تو نثر و نظم و ایـماژ و خـیالـم کامل است
تـو طلوع مـن شدی عنـوان خوب شعر مـن
بـا طـلوع عشق تـو دیـگر هلالـم کـامـل است
هر سـرودی درمقامت قطعه ای ازعشق شد
بـا زلال قـلـب تـو شعــر زلالم کـامل است
ساحلت امـن است هـمچون بیمه هـای معتبر
اعتـبار و ارزشـت ارز و ریـالم کـامـل است
تـو نظام نقشه ی جـغـرافـی قـلـبـم شـدی
استـوایی یا بیابانی شمـالم کـامل است
عشق یعنی صادقانه بـا تـو ساعـتها سخن
با نگاه عشق تو شعر وصـالـم کـامل اسـت
لُبّ مطلـب خوب مـن تنها دلیل شـعـر من
در کنارت بی بهانه حسب حالـم کامل است
زیباست و دلنشین تراوش احساستان