يکشنبه ۲۷ آبان
دیر می آیی شعری از مجتبی شفیعی
از دفتر خداحافظ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۸۴۰۳۴
بازدید : ۲۹۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مجتبی شفیعی
|
روزی می آیی که دگر
دل بی قرارت نیستم
ویرانه ی صبرم ولی
در انتظارت نیستم
روزی می آیی دیر که
من کوله بارم بسته ام
کوچِ پرستو در من و
از حالِ من هم خسته ام
حالت دگرگون می شود
با خویش سازش میکنی
چون پیله ی ابریشمی
در خود فرو کش میکنی
چندی به پائیزی و بعد
فصلِ خزانت میرسد
بر قامتت یخ می تَنَد
تا عمقِ جانت میرود
یک چند میمانی و باز
از سر بهاری می شوی
در اَرمغانِ فصل ها
نو که شدی؛ گل میدهی
وقتی شکوفه باز شد
یادت می آید نیستم
شاید که دلتنگم شوی
اما کنارت نیستم...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه و نظر لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.