جمعه ۲ آذر
شکفتن شعری از مهدی نساجی
از دفتر آواز احساس نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۰۰ شماره ثبت ۸۳۹۵۰
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی نساجی
|
صـندوق دلم یـاد تـو در خویـش نهـفت
بـا آنـکـه نـدیــدی غـم مـن ، هـیچ نگفـت
این خوی خوش و خـنده ی چشمت نمکی
هـر خنـده ی چشـمت غـزلی بـود شکفت
|