جمعه ۲ آذر
من نگاهت کردم شعری از ایمان شاد
از دفتر پرواز دلدادگی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۱۴ شماره ثبت ۸۳۹۴۸
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
من نگاهت کردم
با دو چشمان به هم دوخته
از تقدیرم!
و به احساس قسم خورده لبخند تو در
حوض بلا گونه ی عشق...
همچون ماهی،
خسته از پیچ و خم رود مریض
یا که همچون لیلا
پی شیدایی مجنون پریشان حالش!
من نگاهت کردم
همچو بیچارگی پروانه
همچو له له زدن خشم فروخفته مرد از غیرت
یا که چون دیوانه!
پی زیبایی مهتاب غریب
من نگاهت کردم
همچو بیتی که دلش می خواهد
شاه بیت غزل چشم تو باشد
من نگاهت کردم
شعر می آمد و
من باز نگاهت کردم
اشک می آمد و
من باز نگاهت کردم...
ایمان شاد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس استاد گرامی | |
|
ممنون از توجه شما | |
|
سپاس جناب اشرفی | |
|
سپاس گزارم استاد | |
|
سپاس فراوان از شما | |
|
ممنونم از شما | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم از حسن توجه شما استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید