پشت دیوار همین کوچــه به دارم بزنید
من که رفتم بنشینید و ... هوارم بزنید
باد هم آگهـــی مرگ مرا خواهد برد
بنویسید که: "بد بودم" و جارم بزنید
من از آیین شما سیر شدم ... سیر شدم
پنجـــه در هر چه کـه من واهمه دارم بزنید
دست هایم چقدر بود و به دریا نرسید؟!
خبـــر مرگ مرا طعنــــه به یــــارم بزنید
آی! آنها! که به بی برگی من می خندید!
مرد باشید و ... بیایید ... و ... کنارم بزنید
#نجمه_زارع
با عرض سلام
گاه باید بی خیال ِ آدم و عالم شوی
مثل آدمهای بیوجدان تهی از غم شوی
گاه اگر خوبی نمیفهمند کسانی بهتر است
مثل آنها مدّتی هم بدترین آدم شوی
بین آدمهای کور و کر همیشه لازم است
چشم و گوشت را ببندی با همه درهم شوی
آنکه را صد بار میبخشی نمیفهمد،نبخش
لازم است گاهی نبخشی تا که ابریشم شوی
آنکه قدر مهربانی را نمیفهمد چه سود
حیف نیست با قدرنشناسی چنین همدم شوی
گاه باید رفت و از دل هر نگاهی را گرفت
گاه باید خود به زخم قلب خود مرهم شوی
#سعید_غمخوار
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک