دوشنبه ۵ آذر
عکسای تو شعری از مرسل علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۸۳۷۸۱
بازدید : ۲۶۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مرسل علیپور
|
بازم با دیدن عکسای ماه تو
میفتم یاد اون خاطره هامون
دوتا دیوونه و عاشق هم بودیم
منوتو شونه به شونه زیر بارون
نگو میرم نمیشه باورم امّا
تو رفتی و منو تنها گذاشتی
منی که قلبمو دادم به اون دستات
چقد ساده رو قلبم پا گذاشتی
تو تنهایی تورو کم میاره قلبم
کنارت خاطرات عشقمو ساختم
خیال کردی تو این بازی منو بردی
نبردی تو منو من به خودم باختم
چرا عاشقی و عشقو یادم دادی
منی که معنی عشقو نمیدونه
بدون تو یه اقیانوس بی روحم
بیا برگرد که بی تو دل نمیتونه
دلم تنگه واسه لمس دوتا دستات
همون دستای پر مهر و پر احساست
نمیشه از دوتا چشمای تو رد شد
دوتا چشمای پر رمز و پر از رازت
تو با زیبایی موهاتو ابروهات
نگاه شهرو دنبال خودت کردی
چرا هرچی ازت من میکنم خواهش
تو بازم پیش قلبم بر نمیگردی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک