جمعه ۲ آذر
بهار ۹۹ شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۳۸ شماره ثبت ۸۳۷۴۵
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
بلبل آمد به ترنم دوش میخواند همی
که مرا نای پریدن دگرم نیست دمی
نوگل آمد به تماشای بهار آن امید
بیندم بر سر شاخم که فرضی است بعید
کاهلم کرد تماشای رخ بیمارش
از بد حادثه هیچ نشد تیمارش
پس فرارم به قرار آمد و از او برمید
لیک دل ز افت رویش نرهید
زانگه آشفته شدم زان زشت روی
یاد پروازم برفت از سر به دوی
|
نقدها و نظرات
|
درود عرض سلام و آرزوی به روزی | |
|
درود به امید آزادی جان و تن از درد و حرمان | |
|
سلام و درود بر آقای انصاری | |
|
سلام و درود فراوان به امید به روزی شما و خانواده | |
|
سلام و درود با تشکر از حضورتان | |
|
درود بر شما تولد حضرت قائم بر همگان مبارک باد به امید عنایت آن حضرت به همه ما در این شرایط سخت .... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود